Continúa después del anuncio

    Gå på AF och stämpla, får ju en massa pengar ändå
    Gå på socialhjälpen, får en ranson då och då

    Så varför ska jag jobba då, jag får ju en massa bidrag ändå
    Ja, varför ska jag jobba då

    JAG VILL INTE VARA MED
    OCH BETALA NÄGON SKATT FåR DET

    Continúa después del anuncio

    Fram till 65 års ålder ska man jobba som en skit
    För att dessa parasitiska krakar ska få sin mat och sin sprit

    Men hur länge ska vi tåla och med halva lönen få snåla?
    Hur länge ska vi tåla det?

    JAG VILL INTE VARA MED
    OCH BETALA NÄGON SKATT FåR DET

    Información de la canción

    Composición:

    ¿Los datos están equivocados?

    Enviar revisión

    Canciones relacionadas