Sementeira
Astarot
- A#
- Am
- C
- Cm
- D#6
- Em
- G
- Gm
Continúa después del anuncio
Tono:
INTRO (x2):C | G | Am - G | C Do | Sol | Lam - Sol | LamAm G -C Sementar sementarei,G -C loguiño de clarear,G en canto no pobo medreAm Em Am un meniño, un vello e un cantar. (Bis)C Un meniño rebuldeiroG Am que fale na lingua naiC que suba ós pexegueirosG Am -Em -Am a froita verde a roubar.Am G -C Sementar sementarei,G -C loguiño de clarear,G en canto no pobo medreAm Em Am un meniño, un vello e un cantar. (Bis)C Un vello que de consellosG Am un rostro de fume e panC que conte contos ós nenosG Am -Em -Am do cuco e do paspallás.Continúa después del anuncioAm G -C Sementar sementarei,G -C loguiño de clarear,G en canto no pobo medreAm Em Am un meniño, un vello e un cantar. (Bis)C Un cantar de redenciónG Am un vello e novo cantarC que troque a desolaciónG Am -Em -Am nun limpo e claro alborear.Am G -C Sementar sementarei,G -C loguiño de clarear,G en canto no pobo medreAm Em Am un meniño, un vello e un cantar. (Bis)C Logo, déixame morrer,G Am entre dous regos, queimados,C cando veñan os solporesG Am -Em -Am dos homes esfamiados. (Agora tan só percusión e voz) Sementar sementarei, loguiño de clarear, en canto no pobo medre un meniño, un vello e un cantar. (Bis) (Agora sube un tono e medio)Cm A# -D# Sementar sementarei,A# -D# loguiño de clarear,A# en canto no pobo medreCm Gm Cm un meniño, un vello e un cantar. (Bis) G O (x2):D# A# E|-----------------------|------- B|------8--8-8-9-8-------|------- G|-8-10-----------10-7---|--8-10- D|-----------------------|------- A|-----------------------|------- E|-----------------------|------- Cm-A# D# E|-------------| B|----------8--| G|8----8-10----| D|--10---------| A|-------------| E|-------------| D# A# E|-----------------------|------- B|------8--8-8-9-8-------|------- G|-8-10-----------10-7---|--8-10- D|-----------------------|------- A|-----------------------|------- E|-----------------------|------- Cm-A# Cm E|-------------| B|-------------| G|8--8-7--7----| D|----------10-| A|-------------| E|-------------|(Logo entran gaitas facendo a mesma melodía e máis tarde frautas. Esta melodía acompáñase cos acordes da introdución, xa que o volve á tonalidade normal)C | G | Am - G | C Do | Sol | Lam - Sol | LamE|E|------------------------------ E|-------||Dúbidas, peticións e comentarios: mixigodo [arroba] gmail . comE|E|------------------------------ E|-------||