Iets Van Suiker
Bløf
Continúa después del anuncio
Tono:
E|E|------------------------------ E|---------------------------------- E|---|| Iets van suiker - Bløf E|E|------------------------------ E|---------------------------------- E|---||Intro: Em D AEm D A Daar zat ik dan, geen ideeEm en ook geen plan. Midden in mijnD A huisEm D A Midden in mijn nacht, op deEm D grond met mijn gitaar. Ik zat opA wachtG F#m Voor het lied dat jij nu hoort,C dat toen nog niet bestondC Ik speelde elke noot, bedacht hetC C woord voor woordG C Maar er is nog steeds iets misF en ik weet niet wat het isC Maar het zal wel iets van suiker zijnG C Iets dat eigenlijk niet past inF een liedje van vandaagC Maar het zal wel iets van suiker zijnContinúa después del anuncioHerhaal intro, twee rondjesEm D Daar zat ik weer, voor de weetA Em ik hoeveelste keer, recht onderD A mijn dakEm D Recht onder mijn maan, op deA Em grond met mijn gitaar. Ik zatD A vooraanG F#m Bij het lied dat ik toenC schreef, dat uit het niets ontstondC Zich zomaar aan me gaf, maar waarC iets van achter bleefG C Want er is nog steeds iets misF en ik weet niet wat het isC Maar het zal wel iets van suiker zijnG C Iets dat eigenlijk niet past inF een liedje van vandaagC Maar het zal wel iets van suiker zijn Tussenspel Bb Am Bb CG C Want er is nog steeds iets misF en ik weet niet wat het isC Maar het zal wel iets van suiker zijnG C Iets dat eigenlijk niet past inF een liedje van vandaagC Maar het zal wel iets van suiker zijn Afwijkend refrein:G Em Maar er is nog steeds iets misAm en ik weet niet wat het isC Maar het zal wel iets van suiker zijnG Em Iets dat eigenlijk niet past inAm een liedje van vandaagC Maar het zal wel iets van suiker zijn