La Capitana
Carlos Rubiera
Continúa después del anuncio
Tono:
A Tenia 15 años, cuandu, nun barcu,E A coló pa Cuba dende XixiónA7 D A y a los 6 meses, tornó pal pueblu,E A n´otru velero, de polizón Después anduvo, per munchos mares,E A n´una goleta y un galeón;A7 D y en tando en puertu, xunto a unaA neña,E A siempre emcoplaba esta canción:D7 E Si torno a la mar, ye pa serA capitán,Continúa después del anuncioE A que nun ye vida, esta de mariñán,D7 E y escúchame bien, lo que te voyA decir:E A de capitana, tengo llevate a ti.A E A E AA Cuandu la guerra, tuvo n`Habana,E A de cañoneru, sirviendo al reyA7 D A y anduvo en tratos, con la metralla,E A y una cubana de Camagüey. Cuandu y dixeron, una mañana,A7 E A que ya firmaben la rendición,A7 D A foi depidise de la mulata,E A con un abrazu y la so canciónD7 E A Si torno a la mar, ye pa ser capitán,E A que nun ye vida, esta de mariñán,D7 E A y escúchame bien, lo que te voy decir:E A de capitana, tengo llevate a ti.