Nega, Menga?

DILLMIR1

    Continúa después del anuncio

    Goh qayg'u va gohida quvonch
    Bordir o'rtasida ishonch
    Nimaga sen uni buzmoqdasan (san)
    Indamay keldim, aslida
    Turgandim g'azab ustida
    Nima qilay seni ayt, ey Dilnoz (zam)

    Noz-u-karashma, menga qarashma
    Sen atay-atay-atay-atay-atay qilmoqdasan!

    Tegma jonim meni asabimga
    Undan ko'ra ber mehrin menga
    Shuncha bosh og'riq-lar kerak kimga
    Bilmam nega-nega, nega-nega menga?

    Miyyamdan ochmagin sen bir darcha
    Mehribonmisan aytchi misol mancha
    G'alaba bo'ladi только ничья
    Babe, ничья, ничья, babe, ничья-ничья!

    Ey, sen tohta-tohta
    Barcha gaplar sohta
    Rejang edi puxta
    Ammo bo'lib chiqdi tufta

    Endi menga Dyson haqida gapirma
    Arazlashlardan boshim bo'lib ketdi qotirma

    Continúa después del anuncio

    Insta-telegramdan postga like bosdi qiz, deb
    Miyyamni ittargandi keb
    G'azal xurmosini to'la-mazza yeb
    Gaplarim bobketti chalkash bamisoli rep-rep-rep
    Ko'nglim sovimasa bo'ldi bir kun keb-keb

    Noz-u - karashma, (karashma) menga qarashma, (qarashma)
    Sen atay-atay-atay-atay-atay qilmoqdasan!

    Tegma jonim meni asabimga (menga)
    Undan ko'ra ber mehrin menga (menga)
    Shuncha bosh og'riq-lar kerak kimga (kimga)
    Bilmam nega-nega, nega-nega menga?

    Miyyamdan ochmagin sen bir darcha (darcha)
    Mehribonmisan aytchi misol mancha (mancha)
    G'alaba bo'ladi только ничья (ничья)
    Babe, ничья, ничья, babe, ничья-ничья!

    (Xoxlayman:) Bag'rimda, bag'rimda, bag'rimda (bo'lishingni jonim)
    Bag'rimda-bag'rimda-bag'rimda
    (Illiysan Dilnozim)

    Oouh-ouh

    Sen atay, atay, atay, ataylabdan qilmoqdasan!

    Miyyamdan ochmagin sen bir darcha (darcha)
    Mehribonmisan aytchi misol mancha (mancha)
    G'alaba bo'ladi только ничья
    Babe, ничья, ничья, babe, ничья-ничья! (Babe, ничья, ничья, babe, ничья-ничья!)

    Miyyamdan ochmagin sen bir darcha
    Mehribonmisan aytchi misol mancha
    G'alaba bo'ladi только ничья
    Babe, ничья, ничья, babe, ничья-ничья!

    Tegma jonim meni asabimga
    Undan ko'ra ber mehrin menga
    Shuncha bosh og'riq-lar kerak kimga
    Bilmam nega-nega, nega-nega menga?

    Información de la canción

    Composición: Dillmir1 y Odilbek Temirov

    ¿Los datos están equivocados?

    Enviar revisión

    Canciones relacionadas