Optimist
Jahn Teigen
Continúa después del anuncio
Tono:
F#m Jeg står i mørke og skimter lyset i det fjerneD Det er så kalt jeg søker varme fra en stjerne Hm C# F#m Jeg tenker opp når jeg er nede for jeg er en Optimist [Verse 2]F#m Jeg har et håp hver gang jeg går omkring i blindeD Det finnes en sol i øst som snart skal begynne å skinne Hm C# F#m Som får meg opp når jeg er nede om og om og om igjen [Verse 3]F#m Jeg har en drøm at vi tar vare på hverandreD Og gir det beste i oss selv til alle andre Hm C# F#m E Jeg tenker opp når jeg er nede om å om å om igjenContinúa después del anuncio[Refrain] A E F#m Hm A E Op ti mist, jeg vet det går bra til sistC#m E F#m D Så lenge jeg lever her er jeg enA E F#m Op ti mistD A E F#m Jeg er jeg en Op ti mist [Verse 4]F#m Jeg har en tro jeg har ett mål som jeg skal finneD Jeg har en kraft og det er viljen til å vinne Hm C# F#m Det får meg opp når jeg er nede om og om og om igjen [Verse 5]F# D#m Vil at livet blir en dans i lysetG#m C# En dans for håpet og en dans for gledenA#m D#m En dans i frihet og en dans for fredenG#m A# Det skal gåååååååååå [Refrain]F# C# D#m G#m Op ti mist, jeg vet det går braF# C# til sist A#m C# D#m H F# C# F# D Så lenge jeg lever her er jeg en Op ti mist Refreng: To ganger!G D Em Am Op ti mist, jeg vet det går braG D til sist Hm D Em C G D G D(kun første gang!) Så lenge jeg lever her er jeg en Op ti mistC G D G Jeg er en op - ti - mist