Esquizoclub

Lluís Llach

    Continúa después del anuncio

    Vaig Rambla avall, de Liceu,
    amb la Roser, que és diumenge.
    Fem el posat europeu
    tot i que ella és tan garrella.
    D'en Verdi toquen tabarra
    però, un cop a la setmana és bo,
    si el teu badall saps fer a l'uníson
    quan també el fa en Ferrusol...

    Què faig aquí a l'autopista?
    Què faig perdut a Dijon, sense tu ni torrons,
    lluny de la meva casa,
    lluny de la meva cuixa?
    La Tracy Chapman em dóna el pitet:
    lleteta negra per al meu blanc cafè.
    Diu en Tom Waits que "li faig tilín".
    A mi també, però està més bo l'Sting.

    Vaig penetrant el Liceu:
    hi haurà el tothom de "la crème".
    Respira fondo, Roser:
    sents el perfum de la reina...?

    Continúa después del anuncio

    Així vindran els sociates
    amb nou disseny d'aristocretins:
    per fer oblidar antics posats de Lenins
    broden negocis molt fins.

    Què faig aquí a l'autopista?
    Què faig perdut a Dijon, sense tu ni torrons,
    lluny de la meva casa,
    lluny de la meva cuixa?
    La Tracy Chapman amaga el pitet:
    Laureta negra, perquè passa fred.
    En Waits m'agrada, però està tan prim!
    Si bado en Rabi em fotrà l'Sting.

    Sortim a ramats del Liceu,
    culturitzats amb becaines.
    Fem el posat europeu
    i estalviem els viatges.

    Roser, anem cap a caseta
    que al "vidreo" tinc el Gazeta-sport
    per netejar-me el cervell de pinyols
    i retrobar-me els cognoms.

    Què faig aquí a l'autopista?
    Què faig perdut a Dijon, sense tu ni torrons,
    lluny de la meva casa,
    lluny de la meva cuixa?
    La Tracy Chapman em dóna el pitet:
    lleteta negra per al meu blanc cafè.
    Diu en Tom Waits que "li faig tilín".
    A mi també, però està més bo l'Sting.

    Información de la canción

    Composición:

    ¿Los datos están equivocados?

    Enviar revisión

    Canciones relacionadas