Despertar

Lluís Llach

    Continúa después del anuncio

    Obrir els finestrons i esperar un nou dia,
    i trobar altre cop entelats els vidres,
    com aquests meus ulls, que sovint obliden
    que encara hi ha llum per a adreçar la vida.

    He d'esborrar les nits de ràbia i de feblesa.
    He d'esborrar el pensar que sempre ens toca perdre,
    mirar molt més enllà d'aquesta boira espessa.
    He d'aprendre a lluitar sense tenir cap eina.

    I el pas del temps, hores repetides,
    va llaurant la pell cada cop menys lliure.
    Sense guanyar res, perdre un tros de vida,
    i anar cap al llit fent veure que es somnia.

    Continúa después del anuncio

    He d'esborrar les nits de ràbia i de feblesa...

    I aquesta cadira coixa i atrotinada,
    els vells finestrons i la llarga escala
    són la gran mentida, perdre l'esperança.
    Per això m'aixeco ara que puc encara.

    He d'esborrar les nits de ràbia i de feblesa...

    Información de la canción

    Composición:

    ¿Los datos están equivocados?

    Enviar revisión

    Canciones relacionadas