Bestman

Maskinen

    Continúa después del anuncio

    Varför står jag här
    som bestman?

    Afasi:
    Nu står de där redo,
    de håller handen och hon står och ler
    Och min polare sitter bredvid mig
    han vill dela det med mig han ler
    Men jag tror nog inte han vet något
    det är det som är problemet
    Om jag stod upp och skrek
    och om jag bara kunde lägga in ett veto

    Men nu sitter jag här, vad fan gör jag här?
    Bär kläder jag inte ens känner mig bekväm i
    Men det är gänget som alltid har funnits med ryggdunkar
    fan jag tror jag vill kräkas
    Det är sjukt vad man gör för en homie
    jag försöker bara hålla god min,
    och stanna så länge jag tvingas vara kvar
    tills de har skurit upp sin första tårtbit.

    Continúa después del anuncio

    Jag trodde nog aldrig att vi skulle kunde flyga
    för vi kunde knappt gå, men du vet hur det är
    när man aldrig mer vill se en ny dag,
    jag känner exakt så
    Har jag blivit för gammal för att kunna känna
    hur jag skulle hämnas?
    Jag kan ta i så jag stammar
    och visa för alla vad det är du lämnar
    Jag ser blixtar och dunder, när jag tittar inom mig
    Men bara lyckliga miner, när jag tittar omkring mig
    Och jag sitter och mumlar någon psalm
    ni försvinner när burkarna skramlar
    Riset är kastat, spiken i kistan
    känner bara fuck you knulla din mamma

    Ref. x2
    Mmn
    Varför står jag här
    som bestman?
    (Jag hatar dig så mycket nu, jag hatar dig så mycket nu)
    Mmn
    När jag känner mig som sämst man
    (Jag saknar dig så mycket nu, jag saknar dig
    så mycket nu)

    Frej:
    Din pojkvän ringde mitt i vårt andra glas vin
    han verkade sorgsen när han sade
    du skulle pallra dig dit
    En kedjereaktion av att behandlas som skit
    jag är kär i dig och du i han och han i kokain
    Men som tur är har du tagit med dig en viss sorts medicin
    som gör mig till ett luder, drar till Olssons
    vin och två mojito slår mig fri
    från en kåt bandit som inte kan låta bli att åma sig
    Så jag lånar dig till toaletten, hånglar och tappar kontrollen
    och hamnar på golvet
    Det första som slår
    mig är att golvet luktar gott
    Jag säger det högt och du förstår mig (Du är den enda som förstår mig)
    Du och jag är på nästa nivå när vi ligger på golvet
    vid toan och till personalen kommer och
    säger att vi måste dra hem , de har släckt hela baren
    här ligger vi vid pissoaren
    Du tar en taxi till din make, kommer aldrig få dig tillbaka
    (Jag saknar dig)
    Sitter och mumlar någon psalm, ni försvinner jag klunkar ur flaskan
    riset är kastat, spiken i kistan,
    tänker bara fuck you knulla din pappa

    Ref x3
    Mmn
    Varför står jag här
    som bestman?
    (Jag hatar dig så mycket nu, jag hatar dig så mycket nu)
    Mmn
    När jag känner mig som sämst man
    (Jag saknar dig så mycket nu, jag saknar dig
    så mycket nu)

    Información de la canción

    Composición:

    ¿Los datos están equivocados?

    Enviar revisión

    Canciones relacionadas