Det Måste Gå

Mimikry

    Continúa después del anuncio

    Varför är jag aldrig nöjd med det jag har?
    Är det positivt att drömmarna finns kvar?
    När jag nått ett mål så känns det aldrig fullständigt ändå
    Jag söker snarast efter ännu en nivå

    När jag klättrat upp på bergets topp och ser mig omkring
    Så tänker jag vad var det här - Ingenting!
    Men jag måste försöka klamra mig kvar
    Får va nöjd med det jag har...

    Det måste gå...

    Continúa después del anuncio

    Tänk er Super Mario en söt prinsessa ska tas fri
    Man kan rädda henne men sånt slöseri
    För om man klarar alla banor och får ta sig en svängom
    Vill man ändå inte gärna börja om

    Men jävligast av alltihop det måste ändå va
    Den fördelningspolitik vår herre envisas att ha
    För jag får ju inte gnälla, tar tillbaks det där jag sa
    Jag har det allt för bra...

    Det måste gå...

    Spelar jag martyr? Jag frågar dig du bara spyr
    Det tar jag som ett ja, vad är det jag vill ha?

    Det måste gå...

    Información de la canción

    Composición:

    ¿Los datos están equivocados?

    Enviar revisión

    Canciones relacionadas