Armageddon

Mimikry

    Continúa después del anuncio

    Du säger det står skrivet uti stjärnor och i ord
    Jag säger att vi är som en sinande flod
    Men frågan är om det är nån av oss som har rätt eller fel

    Du har ju alla svar på alla frågor som jag har
    Men ändå kan jag inte blåsa upp i en fanfar
    Det är nåt i din förklaring som gör mig alldeles stel

    Det är en rädsla alla har, är detta allt finns något kvar?

    Den dagen solen stiger ner
    Den dan vi inte ses nå mer
    Så är det svårt att vara efterklok
    För mig som inte ber
    Men lika säkert som du ser
    Att livet är så mycket mer
    Så tar jag vara på det liv jag har
    För jag får inga fler

    Samma dag du ser mig sakta vinka ett adjö
    Det är samma dag som jag lägger mig att dö
    Jag hoppas det är vackert och jag hoppas att jag ler

    Continúa después del anuncio

    Det är så jag önskar att få sluta mina dar
    Jag vill inte va rädd jag vill va nöjd med det jag har
    Jag hoppas jag har levt mitt liv och inte önskar några fler

    Då kommer jag att få ett svar, ett som jag redan tror jag har

    Den dagen...

    Jag kan inte se
    Om det kommer något mer
    Men du har alla svar
    Lik förbannat är du kvar
    Varför det?

    Säger att du vet
    Att det kommer något mer
    Alla svar som du har
    Det är ingenting som tar
    Varför det?

    Till slut så kommer nog mitt svar, på om det här är allt jag har?

    Den dagen...

    Información de la canción

    Composición:

    ¿Los datos están equivocados?

    Enviar revisión

    Canciones relacionadas