Nån Av Oss
Miriam Bryant
Continúa después del anuncio
Tono:
Intro går att spela på två sätt, öppna ackord eller enligt tab nedan. [Intro] G Am Em x2(G) E|--7------7------7------7----| B|--8------8------8------8----| G|--7------7------7------7----| D|-----5------5------5------5-| A|----------------------------| E|----------------------------| (Am) E|e|--8------8------8------8-----| B|B|--10-----10-----10-----10----| G|x4 G|--9------9------9------9-----| x4 D|D|-----7------7------7------7--| A|A|-----------------------------| E|E|-----------------------------| (Em) E|--3------3------3------3-----| B|--5------5------5------5-----| G|--4------4------4------4-----| D|-----2------2------2------2--| A|-----------------------------| E|-----------------------------| E| B| G|x8 D| A| E|[Vers 1]G Am Ta tillbaks när det fula var fintEm Den där tröjan du svettades iG Am Jag har den kvar men jag vetEm inte varG Am Vi blev bänga på OxytocinEm Kvar i sängen och hjärtslag blev beatsG Am Var det så nånting skevt blevEm musik? [Brygga]G Am Kan vi säga som det är?Em Eller hoppas att vi två ärG Am Nånting större än det härEm Trots att vi bara låtsas att det finns ett oss här [Refräng]G Am Våra ord är för små och för storaEm Am En av oss kommer alltid förloraG Am Em Nån av oss, kanske du, kanske jag (Nån av oss)Continúa después del anuncioG Am När vi ses blir allt alltid förstoratEm Am Nån har vunnit och nån har förloratG Am Nån av oss, blir det jag, blir detEm du? (Nån av oss)G Am Em [Vers 2]G Am Vi kan vara en titel från BeatlesEm Få va tidlös och aldrig besvikenG Am Em Du är så himla bra, så jävla finG Am Jag vill leka att allt är okejEm Kan du hålla och komma i mig?G Am Em Jag kan va bara din, Penny Lane [Brygga]G Am Kan du säga som det är?Em Eller hoppas att vi två ärG Am Nånting bättre än det härEm Trots att vi bara låtsas att det finns ett oss här [Refräng]G Am Våra ord är för små och för storaEm Am En av oss kommer alltid förloraG Am Em Nån av oss, kanske du, kanske jag (Nån av oss)G Am När vi ses blir allt alltid förstoratEm Am Nån har vunnit och nån har förloratG Am Nån av oss, blir det jag, blir detEm du? (Nån av oss) [Stick]G Am Em Nån av oss, nån av oss, nån av oss Nån av ossG Am Em Nån av oss, nån av oss, nån av ossG Am Em Nån av oss, nån av oss, nån av ossG Am Nån av mig eller dig, mig eller digEm Nån av oss, oh [Refräng]G Am Våra ord är för små och för storaEm Am En av oss kommer alltid förloraG Am Em Nån av oss, kanske du, kanske jag (Nån av oss)G Am När vi ses blir allt alltid förstoratEm Am Nån har vunnit och nån har förloratG Am Nån av oss, blir det jag, blir detEm du?