Leef me!

Nadieh

    Continúa después del anuncio

    Ik was de held in al m'n dromen
    Ik had de hoofdrol in m'n hand
    Ik zong de vrijheid tot die suisde in m'n oren
    Veel te vaak, te hoog, te hard
    Ik was jouw tovenaar met woorden
    Maar elke eenzaamheid maakt wijs
    Ik voel een leegte, bijna niet meer uit te komen
    En ik kan geen kampioen zijn op glad ijs
    Ooh, leef me, leef me, met je adem stokkend
    De stormwind in je kraag
    En geef me net genoeg voor een paar uurtjes
    Niet morgen, overmorgen maar vandaag
    Ik heb jouw geluk kapot geknepen
    'k Heb je vervloekt, 'k heb je gemist
    Ik was de magier die speelde met jouw warmte
    Maar ik kan niet eens meer huilen zonder jou
    Ooh, leef me, leef me met je adem stokkend
    De stormwind in je kraag en geef me
    Genoeg voor een paar uren, niet morgen
    Overmorgen, geef me wat ik zo hard mis
    Geef me wat ik nodig heb vandaag

    Continúa después del anuncio
    Información de la canción

    Composición:

    ¿Los datos están equivocados?

    Enviar revisión

    Canciones relacionadas