Sjfararsong

Odd Nordstoga

Continúa después del anuncio

Sola har sovna, så månen har fri.
Og jorda, ho er ikkje heime.
Jorda er borte hjå kjærasten sin.

Så eg syng min sjøfararsong som alltid har virka før.
Eg syng min sjøfararsong for finver og goe bør
Og at allting skal bli slik som før.

Jorda har gløymt meg, ein båt og ei mast.
I den sit ein måse og glor.
Den tenker nok: "Her var det meir fisk i fjor".

Continúa después del anuncio

Så me syng vår sjøfararsong…

Snart kjem ein styrmann med kart og kompass.
Han veit ikkje opp eller ned.
Hadde jorda vore heime, ja, då visste me det.

Så me syng vår sjøfararsong…

Información de la canción

Composición:

¿Los datos están equivocados?

Enviar revisão

Canciones relacionadas