Nascuts En La Boira

Pep Sala

    Continúa después del anuncio

    Nascuts en la boira,
    som fills del camí,
    tenim la flama encesa
    del desig.

    Hem deixat enrera
    tot el que ha sobrat,
    que les hores baixes
    ja vindran.

    Ja ens hem cremat per dins,
    tinc el cor cansat,
    som hereus d'un únic foc
    que la flama encara
    està cremant.

    Continúa después del anuncio

    Oh, nascuts en la boira,
    oh, som fills del camí,
    no em demanis mai d'on vinc
    ni cap a on me'n vaig
    no pertanyo a cap lloc,
    i el matí m'espera
    per marxar.

    Anant d'un lloc a un altre,
    temptant el destí,
    prenent hores al dia
    i a la nit.

    Hem creuat obstacles,
    per venir-te a buscar,
    per veure el sonriure
    del matí.

    Hem sentit la pluja a dins
    i ara ens hem mullat,
    porto tant de temps així
    portant la meva vida
    a les mans.

    Oh, nascuts en la boira,
    oh, som fills del camí,
    no em demanis mai d'on vinc
    ni cap a on me'n vaig,
    no pertanyo a cap lloc,
    però el camí m'espera

    Información de la canción

    Composición:

    ¿Los datos están equivocados?

    Enviar revisión

    Canciones relacionadas