Den Andre Siden Av Gjerdet

Postgirobygget

    Continúa después del anuncio

    Hva er det jeg driver med
    Hva er det jeg gjør
    Alt jeg vil savne
    Er det jeg hadde før
    Det er lett å miste alt man har nå
    Ved å savne det man tror man kan få
    Og er det nå bedre å være
    På den andre siden av gjerdet
    Jeg bør nok la være
    Det er ikke lett å slå seg til ro
    Når tiden går så fort
    Og det du har hatt de største forventninger til
    Er det du aldri fikk gjort
    Men det er lett å miste alt man har nå
    Ved å savne det man tror man kan få
    Og om det er bedre å være
    På den andre siden av gjerdet
    Får jeg aldri vite hvis jeg lar være

    Continúa después del anuncio
    Información de la canción

    Composición:

    ¿Los datos están equivocados?

    Enviar revisión

    Canciones relacionadas