Rakkauslaulu
Pyhimys
- Bm
- C
- D
- Em
- G
- G/D
Continúa después del anuncio
Tono:
INTRO TABSE|------------------------------- B|------------------------------- G|------------------------------- D|------------------------------- A|---------------------2-3-3-3-3- E|-3-3-3-3-3-3-3-3-3-3----------- E|-------------------------------------------| B|-------------------------------------------| G|-------------------------------------------| D|---0-0-------------------------------------| A|3-3----3-3-2-2-0-0-------------------------| E|-------------------------------------------|SÄKEISTÖN JA KERTB N RIFFIE|-2-0---2-0---0------------------ B|--0-0---0-0----3-1-3------------ G|-------------------------------- D|-------------------------------- A|-------------------------------- E|--------------------------------[INTRO] [A ULUSÄKEISTÖ 1]Em C D Et oo koskaan sanonu mulle rakasG/D (rakas)Em C D Et oo koskaan sanonu että säG/D välität (välität)Em C D Sä tiedät että mä tykkään sustaG/D (minä tykkään sinusta)Em C ja ihan millon vaa mun luokse säD tulla saatG D Voin tehä sulle kolon tohon [RAPVERSE 1]Em C viereen, mut tiiän et, jos jotain alan suunnittelee seD menee vaan salettiin pieleen,G D draaman laki mikä lienee OonEm kuvitellu valmiiks neljäsataakakskytC kertaa sen painanu mieleeD miten mä oisin, keittäisin teetä,G D sanoisin älä saa rakkoa kieleenEm C ja sit sä nauraisit ja sit sä tajuisitD G D että mä olisin sulle oikeestaan just täydellinenContinúa después del anuncioEm C Tai sit sä nauraisit ja sit säD G D tajuisit, kuinka nolo mä oon [PD-C HORUS]C D G Ja mä luulin löytäneeni omanEm mussukan (et oo koskaa)C D Sulle korvaan kuiskasin munG Em rakkaimpain (et oo koskaa)C D G Sä sanoit mulle hei, Mikko ystäväinEm (et oo koskaa) ja jaC D Em ja katoit mua silmii ja näytit näi [CHORUS]Em C Ei tää ollukkaan, ei tääD G/D ollukkaan, se rakkauslauluEm C Ei tää ollukkaan, ei tääD G/D ollukkaan, se rakkauslaulu Oon yksin [RAPVERSE 2]Em Ammuin päähänC itteeni..hernepyssyllä, mutD G sä et kuollu mukaa vaan sanoitD muutan syksylläEm C Alle palmujen, anellu mä almui enD G seisoin yksin dösärillä niikuD Janos ValmunenEm C Sä väsyit kylpyhuoneeseen, mä sammuin vessaaD Tein sust laulun telkkarii, nytG D sillä kai sua testaanEm C Et muistatsä ees mua, mul on yhä sama kipinäD G biisist tuli platinaa mut sua mäD en saanu ikinä [A ULUSÄKEISTÖ 2]Em C D Et ees koskaan sanonu mulleG/D pahasti (vaan hyvästi)Em C Eikä silleen oikeesti koskaanD G/D riideltykään (riideltykään)Em C D Mä haluaisin olla sulle enemmänG/D (olla sulle enemmän)Em C ja ihan millo vaa mun luokse säD tulla saatG/D ei vittu miten nolo mä oon [PD-C HORUS]C D G Ja mä luulin löytäneeni omanEm mussukan (et oo koskaa)C D Sulle korvaan kuiskasin munG Em rakkaimpain (et oo koskaa)C D G Sä sanoit mulle hei, Mikko ystäväinEm (et oo koskaa) ja jaC D ja katoit mua silmiin ja näytit näi,Em näytit näin [CHORUS]Em C Ei tää ollukkaan, ei tääD G/D ollukkaan, se rakkauslauluEm C Ei tää ollukkaan, ei tääD G/D ollukkaan, se rakkauslaulu Oon yksin [OUTRO]Em D Bm Rakas (en oo koskaa)Em D Bm Rakas (en oo koskaa)