B.Stjärt, C.Tilt O Gissa Den 3-E

RäSerbajs

    Continúa después del anuncio

    (så gott det går)

    Det var bert, carl tilt och jag på partaj
    Vi halsade bärs och prippen rajraj
    Och strömmingen är ju surare nu
    Men vi äter och ler den är ju från eu

    Hur mår du efter lyftet bert?
    Det kan ej vart lätt med din etikett
    Det knallar och går, syns ej minsta spår
    Av att den nya hals jag får
    Liknade förr högerlår

    Continúa después del anuncio

    Nu är det vivvi och ja skall vi slå, vad om att det blir vi två
    Vårt nya parti ska vi ge folket ett helt nytt koncept
    Ny zombiesekt

    Jag tror ej att du har en chans
    Ett "p" direkt med hjälp av min brillians
    Calle sa jag, keepgoing med ditt tal
    Ej visste jag att du har ett "lalala"
    Jag låter mig inte hånas av dig
    Vi är alla beskaffade var och en för sig
    En röv, en lans i näshöjd nånstans
    Och du med din ständigt utstrålande grå nyans

    Vi är väl beskaffade, en röv, en lans en dassgrå nyans,
    Med sverige i pott vill ni rösta så dra en ny lott
    Och hoppas på en ny "vi har det bra"-komplott

    Sverige är i kris och det enda vi vet
    Är att det är sossarnas fel i vårt seriespel
    I vår division är det kval om ett tag
    Så ta nu och rösta på rätt serielag
    Röster skall hållas vi är i final
    Nu aktar vi ryggarna vi går till val
    Det barkar åt skogs med vi blundar för det
    För domarna är folket
    Och folket ska smöras med

    Información de la canción

    Composición:

    ¿Los datos están equivocados?

    Enviar revisión

    Canciones relacionadas