Continúa después del anuncio

    Till alla er bajsälskare där ute,
    Den här sången är dedikerad till er.
    Oh yeah, bajsia.
    Detta är min historia:

    Mitt tåg gick 12:57 skulle till stockholm på jobbintervju
    Kände mig stressad kände mig svag
    Packade väskan sket i frukost idag
    Hon kom med maffig buffé,
    Åtta mackor och en stor mugg med te
    Tryckte ner dom en efter en, kände magen komma upp
    Och sen ner

    Ohohoho

    Bajsa, bajsa, måste jag nu
    Bajsa, bajsa, ojojoj
    Bajsa, bajsa, mitt rövhål sa muu
    Bajsa, bajsa, inte skoj

    Jag kom fram till stockholms station
    Åtta timmar till jobbdiskution
    Börja springa till mitt hotell
    Då i byxan en stor kladdig smäll

    Ohohoho

    Continúa después del anuncio

    Bajsa, bajsa, vad har jag gjort nu
    Bajsa, bajsa, nänänää
    Tänk om någon såg maj, någon kanske såg
    Jag tog min väska tog maj upp
    Öppna dörren checka in
    Byta brallor jävla svin
    Du har gjort bort dig ta ditt liv

    Yeah yeah

    Vakna upp dagen därpå
    Tog en dusch och sen skulle ja gå
    Jag träffa chefen strax efter två
    Som bjöd på middag och sprit sen därpå

    Ohhhh

    Bajsa, bajsa, vad ska jag ta mig till
    Bajsa, bajsa

    Bajsa, bajsa, framför min chef
    Bajsa, bajsa, inte braaa
    Bajsa, bajsa, satt där och sket
    Bajsa, bajsa, dom bad maj och dra
    Bajsa, bajsa
    Jaaa bajsa, bajsa, baaaajsa

    Yeah aha

    Det var historien om det pinsammaste jag nångång gjort
    Det var tillochmed pinsammare än den gången min mamma kom
    På mig när ja sög av min hund i tidig ålder
    Jag tror inte på gud, men om han finns, är jag dömd att misslyckas
    Nu tar jag mitt liv, hoppas att ni andra lyckas bättre än vad jag gjorde

    För maj, e detta slutet

    Información de la canción

    Composición:

    ¿Los datos están equivocados?

    Enviar revisión

    Canciones relacionadas