De computer

Vincent Bijlo

    Continúa después del anuncio

    Ik had een lied voor je geschreven, maar ik heb het weer gewist
    Want ik drukte op f7 en toen heb ik me vergist
    Hij vroeg "document bewaren"? en toen drukte ik op 'nee'
    Mijn woede was niet te bedaren, ik riep: "Godvergloeiende godverdee"

    Ik heb de computer toen geslagen, de chips die vlogen in het rond
    En de buren kwamen vragen of het soms wat zachter kon
    Maar dat kon niet want ik kookte, ik was van mijn verstand beroofd
    Ik pakte de harde schijf, smeet die de buurman naar zijn hoofd

    En buurman ligt nu in het ziekenhuis, want achttien megabyte
    Als je dat tegen je kop krijgt, raak je je geheugen kwijt
    Maar daarmee had ik niet mijn lied terug, o, dat schitterend chanson
    Dat ik voor jou had geschreven, waar de ellende mee begon

    Continúa después del anuncio

    Het ging over je billen, over je stem en je gezicht
    En het zat vol met metaforen want het was een goed gedicht
    Maar waar het allemaal op neerkwam, en dat klinkt misschien wat flauw
    Is gewoon ik vin-je-elief en ik hou van jou

    Maar ik had het willen zeggen op een iets hoger niveau
    Dat klinkt niet zo cliche-matig en dat vinden mensen mooi
    Maar goed, het lied is nu verloren, dus ik zeg het maar gewoon
    Luister goed schat, spits je oren, ik hou van jou ik vijjelief

    Ik hou van jou ik vijjelief, ik hou van jou ik vijjelief

    Información de la canción

    Composición:

    ¿Los datos están equivocados?

    Enviar revisión

    Canciones relacionadas